Κήρυγμα 4.
<< Αλλά όταν το πλήρωμα του χρόνου ήλθε ,ο Θεός έστειλε τον Υιό Του, γεννημένο εκ γυναικός ,γεννημένος υπό τον Νόμο >>
Επειδή ο Νόμος δεν μπορεί να μας δώσει ούτε Δικαίωση ,ούτε Πίστη και η φύση με όλο τον μόχθο της δεν μπορεί να κερδίσει για εμάς τίποτα ,ο Άγιος Παύλος τώρα κηρύττει Αυτόν που στην θέση μας κέρδισε για μάς τέτοια Πίστη ,που είναι ο Κύριος της Δικαίωσης ,γιατί η Δικαίωση δεν έρχεται σε εμάς εύκολα ,αλλά με μεγάλο κόστος ,δηλαδή πληρώθηκε από τον Υιό του Θεού .Έτσι ο Απόστολος γράφει <<όταν ήλθε το πλήρωμα του χρόνου >> που σημαίνει όταν ο χρόνος της αιχμαλωσίας μας ήλθε στο τέλος.
Για τους Ιουδαίους αυτός ο. χρόνος ήταν εκπληρωμένος με την έλευση του Χριστού εντός της σαρκός και κατά όμοιο τρόπο .είναι ακόμα υπάρχοντας εκπληρωμένος στην καθημερινή μας ζωή οποτεδήποτε κάποιος είναι φωτισμένος δια μέσου της Πίστης έτσι ώστε η δουλεία και ο μόχθος κάτω από τον Νόμο έρχεται στο τέλος Γιατί η έλευση του Χριστού στην σάρκα θα ήταν άχρηστη ,εάν αυτό δεν ήταν κατεργασμένο σε εμάς με τέτοια πνευματική έλευση της Πίστης . Αληθινά γι΄ αυτό τον λόγο Αυτός ήλθε εντός της σάρκας ώστε να δύναται να φέρει μία τέτοια πνευματική άφιξη .Γιατί εντός όλων που πρίν ή μετά πίστευσαν σ΄ Αυτόν για τον ερχομό Του σαρκικά ,ακόμα και γι΄ αυτούς ήλθε .Συνεπώς εξ αιτίας της τέτοιας Πίστης ο ερχομός Του ήταν πάντα παρών .
Από την αρχή του χρόνου μέχρι το τέλος του κόσμου τα πάντα πρέπει να εξαρτώνται πάνω σ΄ αυτόν τον ερχομό στην σάρκα ,οποτεδήποτε ο άνθρωπος είναι τεθειμένος ελεύθερος από την δουλεία ,οπουδήποτε ,οποτεδήποτε και σε οποιονδήποτε τέτοια Πίστη είναι κατεργασμένη .Και η εκπλήρωση έρχεται στον καθένα ,όταν αρχίζει να πιστεύει στον Χριστό σαν τον Ένα του οποίου η έλευση ήταν υποσχόμενη πριν από όλο τον χρόνο και που έχει τώρα έλθει . [
[Σημ μεταφραστή . Ο Λούθηρος σ΄ αυτό το κήρυγμα φέρνει μπροστά το σπουδαιότερο άρθρο Πίστης ,ότι ο Χριστόε ήλθε σαρκικά, Γιατί αυτοί που πιστεύουν ότι στον άνθρωπο παραμένει κάτι καλό μετά την πτώση ,η ΄έλεύθερη βούληση΄΄,έχουν μία υποκειμενική Πίστη ,κατεργασμένη από τους ίδιους λέγοντας : ΄΄δράσε ΣΑΝ να πιστεύεις και η Πίστη ΘΑ σου δώθεί ΄΄.Αυτή η Πίστη πρέπει να βεβαιώνεται στα πλαίσια της ΄αισθητηριακής αντίληψης ΄΄.Έτσι η βεβαιότης ότι Αυτός ήλθε εν σαρκί ,αφού δεν τον βλέπουμε ,πρέπει να δημιουργηθεί έμμεσα ,από πειστήρια .Οι Σταυροφορίες λέει ο Χέγκελ, είχαν αυτόν τον σκοπό ,να βρούν αποδείξεις και πειστήρια ,τον τάφο Του ,τον Σταυρό ,το ιερό σεντόνη που τυλίχθηκε,το Άγιο Δισκοπότηρο κ,λ,π και στην απελπησία τους που δεν βρίσκονταν το έριξαν στο πλιάτσικο και στις θηριωδίες .Κατά το ίδιο πνεύμα σήμερα απευθύνονται στην Μεσιτεία της Παρθένου Μαρίας και στις ικεσίες των Άγίων , στις εικόνες κ,λ,π για να τον ΄΄πλησιάσουν ΄΄..Το ίδιο και στην Θεία Ευχαριστία ,όπου μεταμορφώνουν τον άρτο και τον οίνο σε σώμα και αίμα Χριστού .Αυτά ακολουθούνται από τον Πάπα και τους απανταχού καλόγηρους και την ΄όρθοδοξία΄΄που διοικούν την Εκκλησία .[ Αυτή η Καντιανή Μεταφυσική λέει ότι ο Θεός πρέπει να υπάρχει ,που σημαίνει ότι πραγματικά δεν υπάρχει ,αλλά πρέπει να τον δεχθούμε σαν μία ρυθμιστική αρχή που βοηθά την Ηθική μας ζωή .Ο Γιούγκ ,που ακολουθεί από Ψυχολογική άποψη τον Κάντ, θεωρεί τον Χριστό Σύμβολο και τους καλόγηρους και τον Πάπα να οικειοποιούνται την πραγματικότητα του Χριστού .]. Η αντίθεση του Λούθηρου που στηρίζεται στον Λόγο του Θεού ,είναι ότι ο άνθρωπος μετά την πτώση είναι δουλομένος πλήρως στην αμαρτία .Για αυτόν τον σκοπό δίνεται ο Νόμος ώστε ο άνθρωπος από προσωπική εμπειρία να πείσει τον εαυτόν του ότι είναι αμαρτωλός .Αλλά και αυτή η γνώση είναι αδύνατη και γι΄ αυτό επεμβαίνει ο Θεός, και όταν θελήσει ,σταματά την αρνητική πορεία με τον Νόμο ,τον καταργεί ,και μαζί με αυτόν θανατώνει και εμάς και μας ανυψώνει και ανασταίνει μαζί Του και μας χαρίζει την αντικειμενική Πίστη ,αποκαλύπτοντας με αυτήν ,την σαρκική έλευση Του . Αυτό ακριβώς βεβαιώνουμε δια του Βαπτίσματος. Αυτή η Πίστη είναι Υποκείμενο και καθώς ο Απόστολος λέει ΄΄δεν ζώ πλέον εγώ ,αλλά Αυτός ζει εν εμοί΄΄και επίσης ΄΄ο δίκαιος θα ζήσει εκ Πίστεως ΄΄.Αυτό σημαίνει ότι εμείς θανατώνουμε συνεχώς τον εαυτό μας , σταυρώνουμε ,δηλαδή απεκδυόμαστε την θέλησή μας ,έχουμε την δική Του θέληση ,ο Θεάνθρωπος είναι το Υποκείμενο .,το Πρόσωπο που ζεί και μας κάνει να κάνουμε την δική Του πραγματική ζωή που Αυτός έζησε στον κόσμο . Γι΄ αυτό και ο άγιος Παύλος λέει ότι΄΄ και εμείς που τον είδαμε είναι σαν να μήν τον είδαμε ΄΄.Τον αποκαλύπτει το δώρο της Πίστης που είναι κατεργασμένη διά του Πνεύματος και που ο ορισμός της είναι κατά τον Απόστολο ΄΄βεβαίωση πραγμάτων μή βλεπωμένων ΄΄. ,<<κατά Χάρη είστε σωσμένοι δια Πίστεως και τούτο Θεού το δώρο >>. Αυτή είναι η Χριστιανική θεολογία της σωτηρίας που βεβαιώνεται από τον Λόγο του Θεού ] Βλέπε ΄΄Θεολογία του Σταυρού ΄΄ ] .



Σχολιάστε